اخبار جدید iPhone14

اخبار جدید iPhone14

 اندازه آیفون در سال 2022 در حال تغییر است و آیفون مینی 5.4 اینچی از بین می رود.در واقع پس از فروش کم سری اخیر، اپل قصد دارد بر روی اندازه های بزرگتر آیفون تمرکز کند و ما انتظار داریم که شاهد آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی و آیفون 6.7 اینچی باشیم.

از سال 2017، آیفون‌های دارای فیس آیدی دارای یک بریدگی در جلو هستند تا تمام تجهیزات لازم برای اسکن صورت را در خود جای دهد، اما با عرضه آیفون 14 این وضعیت تغییر خواهد کرد. انتظار می‌رود برخی از مدل‌های آیفون 2022 دارای طراحی بدون ناچ با فیس باشند.

 شناسه زیر نمایشگر و یک سوراخ کوچک در مرکز برای دوربین جلو و دوربین پشتی نیز می‌تواند طراحی جدیدی را ببیند که اپل بدنه ضخیم‌تری را معرفی می‌کند که اجازه می‌دهد تا برآمدگی دوربین از بین برود. اگر این صفحه از  بین برود لنزها و فلاش و اسکنر می توانند هم سطح با شیشه عقب قرار گیرند.  

آیفون های جدید همیشه شامل بهبود کیفیت بخصوص در دوربین هستند و آیفون 14 نیز از این قاعده مستثنی نیست. بهبود هایی در دوربین  Ultra Wide  وجود خواهد داشت و این احتمال وجود دارد که اپل یک لنز زوم (پریسکوپ) را معرفی کند که امکان زوم اپتیکال بسیار بیشتری را فراهم می کند، اما هنوز مشخص نیست که آیا این لنز در سال 2022 یا  سال بعدی عرضه میشود

مدل ها هم چنین میتوانند دوربین های 48 مگا پیکسلی و قابلیت فیلم برداری ۸ k داشته باشند.

تراشه های جدید سری A (A16)    انتظار می رود که بر اساس فرآیند سه یا چهار نانومتری توسط  TSMCساخته شوند.

هر تکرار تراشه جدید بهبودهایی در قدرت و کارایی به همراه دارد و تراشه. A16نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

شرکت ارشد همراه جاوید